Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

En heldag i Göteborg,...

Av Ann-Sofie Jönsson - 5 augusti 2011 17:50

Så har man gjort Göteborg det här året oxå. Förra året gick vi mer ute på stan, i år blev det femmanhuset och Liseberg. Själv åkte jag ingenting, och njöt i fulla drag av vimlet, att titta på folk och en skön bok på en bänk. Har redan varit på Liseberg en gång i år och då var amanda med så då fick jag gå runt med henne och titta när hon åkte karuseller. Igår var det utan småbarn. Faktiskt första gången jag går och strosar i godan ro inne på Liseberg.....På femmanhuset åkte jag på att köpa nya sandaler då jag fått skoskav av de högklackade skorna jag valt att sätta på mig, inte det bästa valet precis när man vet att man ska gå en hel del.

   Ganska speciella sandaler, ormskinn, men riktigt snygga oxå!!! Måste också visa min tofs jag köpte för att pryda min nya väska som jag köpte förra veckan.

     Ser inte så märkvärdigt ut men snyggt blev de´,......tänk vad lite shopping kan göra för sinnet,....varför känner man sig så upprymd och glad av att göra av med pengar? Det mesta man köper är ju trots allt onödigt,...eller? Ha en bra helg på er och shoppa lugnt;-)



                                                Affi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofie Jönsson - 24 september 2011 09:08

Ja,....ibland kan livet riktigt kännas upp och ner eller in och ut! Det är inte riktigt så där som man vill att det ska vara...så där perfekt harmoniskt och trevligt nästan jämt. Med week-ends på SPA och week-ends i Barcelona, en vecka eller två på v...

Av Ann-Sofie Jönsson - 4 juli 2011 21:11

Jag är tacksam   ..för tonåringen som gnäller för att han måste diska, för då är han hemma och inte ute på gatorna.   ..för skatterna jag betalar, för det betyder att jag har ett jobb.   … för att jag måste städa efter en fest, för...

Av Ann-Sofie Jönsson - 19 juni 2011 09:58


Igår satte jag mig i fotöljen precis när dragningen av lottoraden gick av stapeln,...wow tänkte jag,...nu är det nog min tur. Tidigare under dagen hade jag lämnat in två rader och en joker. Jag satte mig bekvämt till rätta. Men nej det blev minsann i...

Av Ann-Sofie Jönsson - 7 juni 2011 08:43

så var det sommar igen då,....denna underbara årstid som har så mycket att erbjuda. Sommar, sommar, sommar.....nu i början av sommaren, innan skolorna har slutat, "mellan hägg och syren" är ändå den bästa tiden. Så mycket förhoppningar, så mycket glä...

Av Ann-Sofie Jönsson - 8 maj 2011 18:27

har en sån j-la huvudvärk,....tänk vad livet ibland kan bli totalt upp och ner vänt...som mitt är just för tillfället. Har gått från att ha bott i ett litet fint hus på en liten lugn gata med återvändszon, fåglarna som kvittrar i träden och rådjur so...

Presentation


Välkommen in till mig en stund,...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min nya design?
 1+
 2+
 3+
 4+
 5+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards