Alla inlägg under februari 2011

Av Ann-Sofie Jönsson - 21 februari 2011 18:40

Här kommer en skopa Affitankar;...Har drabbats av både facebook och bloggtorka! Hoppas att det går att bota eller att det går över av sig självt snart....Känner inte för att skriva längre,...eller rättare sagt,...jag har inget att skriva,...med andra ord jag har inget att säga! Det är ju egentligen fruktansvärt....jag som alltid haft så mycket att skriva /säga. Jag som alltid har haft så mycket åsikter som jag har velat ventilera,...men på nåt  vis så känner jag mig tom. Nån annan än jag som har drabbbats? Har det något med svin influensa vaccinet att göra tror ni?  Har hört talas om människor som drabbats av en oerhörd trötthet efter vaccinet...eller kan det vara början på utmattningssyndrom? Kanske det,...men jag tänker inte gå med på det så jag ska tänka mig för. Jag har faktiskt sagt nej till vissa saker,...t.ex. vara med och hjälpa till på disco som klass 9 e anordnade i fredags. Ja, jag vet...jag är hemsk,...rent ut sagt fruktansvärd.....tänk att det alltid är samma föräldrar som ställer upp,...den här gången var jag inte med på den resan. Jag sa nej! Skjut mig,...jag vet,...jag är inte värd att få andas frisk luft längre...Vilken rutten morsa! Undrar varför man fick en lapp att skriva på,...där det stod en valmöjlighet,...att säga nej. Har man en valmöjlighet? Ja, det har man....det är det man har....man har alltid en möjlighet att säga nej. Skönt! Jag bryr mig inte vad alla andra tänker eller tycker...eller gör jag det? Det är väl när man gör det som man blir utmattad? Hur gör man för att inte bry sig,....hur gör man för att sköta sig själv och skita i andra? Om alla andra skötte sig själv och sket i andra så skulle ingen bry sig om någon,....skulle det va så kul? Svar nej,...man vill bli sedd, man vill bli omtyckt, man vill va bäst.....men på vilken bekostnad och till vilket pris? Tänk att vara född med gåvan att inte bry sig,...och ändå bara vara bäst...det är väl då man blir bäst.....som t.ex Tina Thörner, hon är bara så skön och bäst! Hon verkar inte bry sig i vad andra tycker, hon är bara sig själv. Jag ska också bara vara mig själv....från och med idag ska jag bara vara mig själv.....frågan är bara om jag inte alltid har varit det? Kram på er;-) 

Presentation


Välkommen in till mig en stund,...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min nya design?
 1+
 2+
 3+
 4+
 5+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards