Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Trött!

Av Ann-Sofie Jönsson - 27 januari 2011 21:35

Sitter här i sena kvällen hemma hos brorsan och väntar på att Jesper ska bli klar med sin sena innebandyträning denna torsdag den 27 januari 2011. Känner mig dödstrött, det svider i ögonen och jag skulle vilja lägga mig och sova på studs. Undrar när den tiden kommer, då jag kan sova ut ordentligt. Även om jag har möjlighet så är jag antagligen så uppe i varv att jag sover inte speciellt länge ändå. Livet är allt mycket slit och släp.....börjar känna mig trött....riktigt trött....kanske kan sova ut på lördagmorgon, i alla fall till kl halv tio. Amanda har badminton halv elva så det är ju en tid att passa. Men på söndag kan jag sova längre för då ska Amanda sova hos kusinerna och det är ingen tid att passa förrän efter middag. Då ska jag minsann passa på att sova. Någon som har något bra tips på hur man gör för att sova länge....typ till tolv?

 

Nu är det ungefär 40 minuter kvar tills jag ska hämta pojkarna, sen är det två träningar som jag slipper att köra, sen är det min tur igen. Uh vad skönt det skulle vara att bara rå om sig själv. Massage och spa....det ska jag unna mig när jag får råd. Kanske när jag får tillbaks på skatten. Ska deklarera såld bostadsrätt och med avdrag för installation av kamin så blir det förlustavdrag. Sedan blir det väl att få tillbaks lite på all bensin man kör upp och kanske lite på att man har betalat för mycket skatt, förhoppningsvis.....då ska jag unna mig en week-end på spa....när jag lägger huvudet på kudden om en och en halv timme ca halv tolv, ska jag tänka på det...drömma mig bort. Kanske drömmer mig ännu längre bort till en strand någonstans, där jag hör vågorna skvalpa mot strandkanten. Där solens strålar smeker min kind. Där inga måsten finns....är det paradiset kanske. Måste jag var död då?

 
 
Ingen bild

Bea

28 januari 2011 23:50

Önskar dig en skön och vilosam helg! Å det där med träningstider... jo det vet jag hur det är!

Kram på dig, vännen<3

 
Sussilusen

Sussilusen

30 januari 2011 10:33

Vilka sköna drömmar.

http://www.sussilusen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofie Jönsson - 24 september 2011 09:08

Ja,....ibland kan livet riktigt kännas upp och ner eller in och ut! Det är inte riktigt så där som man vill att det ska vara...så där perfekt harmoniskt och trevligt nästan jämt. Med week-ends på SPA och week-ends i Barcelona, en vecka eller två på v...

Av Ann-Sofie Jönsson - 5 augusti 2011 17:50

Så har man gjort Göteborg det här året oxå. Förra året gick vi mer ute på stan, i år blev det femmanhuset och Liseberg. Själv åkte jag ingenting, och njöt i fulla drag av vimlet, att titta på folk och en skön bok på en bänk. Har redan varit på Lisebe...

Av Ann-Sofie Jönsson - 4 juli 2011 21:11

Jag är tacksam   ..för tonåringen som gnäller för att han måste diska, för då är han hemma och inte ute på gatorna.   ..för skatterna jag betalar, för det betyder att jag har ett jobb.   … för att jag måste städa efter en fest, för...

Av Ann-Sofie Jönsson - 19 juni 2011 09:58


Igår satte jag mig i fotöljen precis när dragningen av lottoraden gick av stapeln,...wow tänkte jag,...nu är det nog min tur. Tidigare under dagen hade jag lämnat in två rader och en joker. Jag satte mig bekvämt till rätta. Men nej det blev minsann i...

Av Ann-Sofie Jönsson - 7 juni 2011 08:43

så var det sommar igen då,....denna underbara årstid som har så mycket att erbjuda. Sommar, sommar, sommar.....nu i början av sommaren, innan skolorna har slutat, "mellan hägg och syren" är ändå den bästa tiden. Så mycket förhoppningar, så mycket glä...

Presentation


Välkommen in till mig en stund,...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min nya design?
 1+
 2+
 3+
 4+
 5+

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards