Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Jespers nya rum!

Av Ann-Sofie Jönsson - 17 januari 2011 22:44

Oj vilka snygga tapeter, och oj vicket snyggt rum Jeppa har fått!! Äntligen klar,...nu är det Amandas rum i morgon...(Timmies gamla). Sen är det Amandas gamla krypin som ska bli förråd och städskåp. Efter det tar vi köket och badrummet!    Här kommer jag att sitta så fort jag får chansen. Mår jag psykiskt dåligt går jag in på Jeppas rum......

  

 
 
Veronica

Veronica

17 januari 2011 23:29

Jättesnyggt! Nu har du säkert en nöjd pojk därhemma:)

http://veronicabloggar.blogspot.com

Ann-Sofie Jönsson

18 januari 2011 09:59

Ja för en gångs skull verkade han nöjd,...han stylade faktiskt rummet själv och bytte tv-bänk och så....Detta är den som stått på Timmies rum, Jesper hade en mörkbrun från Ikea som jag egentligen tyckte passade bättre till tapeten, men han ville förnya,...och det blev ju bra!! Hoppas att det inspirerar honom till att söka till byggprogrammet,...som är tänkt så kan han hjälpa mamma att renovera sen!

 
Ingen bild

Lotta Ekstam

18 januari 2011 08:46

Jätte snggt!!! Ja nu är det bara resten kvar då, kommer gärna och hjälper dig...

Ann-Sofie Jönsson

18 januari 2011 09:56

Ikväll ska jag försöka att måla Amandas rum, bättra på det vita,...när jag målade det rummet hade jag dålig färg el. fel färg som har gulnat....och på onsdag ska jag köra över bäddsoffan,...nästa vecka någon kväll får du gärna hjälpa till med gardiner och styling,...funderar på om du och jag ska styla pappas hus inför försäljning,...måla väggar vita,...tror du att det ger ett högre pris? Om han får t.ex 50.000 mer än vad han har tänkt sig kan väl du och jag dela på 5000 kr. Men vad händer om han inte får det? Vad säger du? Är det värt det?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofie Jönsson - 24 september 2011 09:08

Ja,....ibland kan livet riktigt kännas upp och ner eller in och ut! Det är inte riktigt så där som man vill att det ska vara...så där perfekt harmoniskt och trevligt nästan jämt. Med week-ends på SPA och week-ends i Barcelona, en vecka eller två på v...

Av Ann-Sofie Jönsson - 5 augusti 2011 17:50

Så har man gjort Göteborg det här året oxå. Förra året gick vi mer ute på stan, i år blev det femmanhuset och Liseberg. Själv åkte jag ingenting, och njöt i fulla drag av vimlet, att titta på folk och en skön bok på en bänk. Har redan varit på Lisebe...

Av Ann-Sofie Jönsson - 4 juli 2011 21:11

Jag är tacksam   ..för tonåringen som gnäller för att han måste diska, för då är han hemma och inte ute på gatorna.   ..för skatterna jag betalar, för det betyder att jag har ett jobb.   … för att jag måste städa efter en fest, för...

Av Ann-Sofie Jönsson - 19 juni 2011 09:58


Igår satte jag mig i fotöljen precis när dragningen av lottoraden gick av stapeln,...wow tänkte jag,...nu är det nog min tur. Tidigare under dagen hade jag lämnat in två rader och en joker. Jag satte mig bekvämt till rätta. Men nej det blev minsann i...

Av Ann-Sofie Jönsson - 7 juni 2011 08:43

så var det sommar igen då,....denna underbara årstid som har så mycket att erbjuda. Sommar, sommar, sommar.....nu i början av sommaren, innan skolorna har slutat, "mellan hägg och syren" är ändå den bästa tiden. Så mycket förhoppningar, så mycket glä...

Presentation


Välkommen in till mig en stund,...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min nya design?
 1+
 2+
 3+
 4+
 5+

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards