Alla inlägg under april 2011

Av Ann-Sofie Jönsson - 6 april 2011 10:26

En liten break på jobbet och jag hittade en dator,...vad gör man? Jo passar på att blogga lite som jag inte har gjort på evigheter...är det ok att blogga på arbetstid eller inte? Jag tycker att om det inte tar tid från annat som skall göras så tycker jag att det är ok om man får en kvart över. Det rensar tankarna från annat...förr hade man väl kaffepauser oftare och då var man social och kunde tömma sig på ett annat sätt än idag. Det kan vara bra att få ur sig och skingra tankarna så kan man vara mer effektiv sen. Rökare gör på sitt sätt, tar ett bloss och sen in igen,...snusare har väl snus inne för det mesta för att få en kick. Vi andra får hitta sina sätt. En kaffekopp kan vara modellen för vissa, en stund vid datorn kan vara en kick för andra. Har ni andra förslag på vad man kan göra om man får en kvart över på jobbet? Kram på er mina vänner,....ta hand om er,...och sköt  jobbet,...

Presentation


Välkommen in till mig en stund,...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min nya design?
 1+
 2+
 3+
 4+
 5+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards